Goedemorgen!!

We zijn net wakker, en worden verblijd met een heerlijk klein regenbuitje.
Gisteren wilde we naar het strand, maar mijn hoofd is dinsdag middag erg verbrand dus we zijn niet naar het strand gegaan. ‘ s ochtends wel even naar Willemstad geweest om wat souvenirs te scoren. De hitte was ondraaglijk. Er was gelukkig wel wat wind maar het was zo warm gisteren… het leek death valley wel!! Nadat we een broodje gegeten hebben zijn we dus maar naar de auto gerend en naar huis gereden, op zoek naar verkoeling!!! Eenmaal thuis gekomen was het nog warmer… Mijn hoofd stond in de fik en de weg naar het zwembad was onbegaanbaar, je voeten stonden gelijk in de fik haha. Gelukkig werd het rond 5 uur dragelijker kwam er wat bewolking en ging het nog harder waaien, eindelijk even niet meer zweten.
Vorige week zaterdag hadden we een foldertje gekregen bij Pampus (een restaurant) over een comedy night. En Jos en ik waren er over aan het nadenken om daarheen te gaan. Na de nodige filmpjes op youtube gekeken te hebben waar we erg om moesten lachen hebben we besloten om daar heen te gaan. Onze buren, Else en Marco gingen ook gezellig mee! Nadat we een hapje gegeten hebben in Willemstad zijn we doorgereden naar Pampus. We waren lekker op tijd en hadden dus ook een goede plek. En o wat hebben we gelachen!!! Er waren 2 mannen en ze waren allebei zo ontzettend grappig!!! Was dus een erg gezellige avond! Rond half 12 was het afgelopen en zijn we naar huis gegaan waar we rond half 1 zijn gaan slapen.
Nu is het dus zwaar bewolkt, is de hitte een beetje verdwenen šŸ™‚ We gaan straks, als het weer meewerkt een bootje huren en lekker varen op het Spaanse Water maar dan moeten wel eerst de donkere wolken weg šŸ˜‰
Het is alweer Donderdag, morgen nog 1 volle dag waarbij we de koffer al mogen in gaan pakken. Zaterdag om 16.45 uur moeten we de auto inleveren en dan worden we naar het vliegveld gebracht. De tijd is ontzettend snel gegaan maar hebben heel erg genoten! Er is een tijd van komen en een tijd van gaan…. Helaas!
Deze 2 dagen gaan we nog heel erg genieten šŸ™‚

Bedankt voor alle leuke reacties, erg leuk om te lezen dat jullie een beetje meegenoten hebben!
Zondag ochtend rond half 12 (als alles mee zit want de meeste vluchten van Martinair hebben vertraging, en er is er zelfs 1 geannuleerd!!) zijn we weer in Amsterdam. En maandag? Dan begint het echte leven weer….